Bez rezerwacji terminu sprawy w urzędzie skarbowym nie załatwisz
Zmiany czekają podatników wielkopolskich urzędów skarbowych, bowiem od 17 sierpnia nastąpi zmiana w obsłudze podatników. Od tego dnia sprawę podczas bezpośredniej wizyty w urzędach skarbowych w województwie wielkopolskim będzie można załatwić wyłącznie po jej wcześniejszym zarezerwowaniu. Zmiany zostają wprowadzone w celu zapewnienia podatnikom jeszcze większego bezpieczeństwa i komfortu podczas załatwiania spraw.
Jak zarezerwować wizytę w US?
Na wizytę w urzędzie skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:
elektronicznie – dzięki systemowi Rezerwacja wizyty w urzędzie skarbowym dostępnemu na www.wielkopolskie.kas.gov.pl,
telefonicznie – dzwoniąc do swojego urzędu skarbowego,
podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt.
Rezerwując wizytę możemy skorzystać z kart usług, które pozwolą nam przygotować się do załatwienia sprawy w urzędzie (kliknij, aby przejść do strony). Dzięki nim będziemy wiedzieć np. jakie dokumenty ze sobą zabrać, co zazwyczaj znacząco skraca czas załatwienia sprawy.
Oczywiście, nadal aktywne pozostają wszystkie dotychczasowe zdalne formy załatwiania spraw w urzędach skarbowych do których zachęcamy w pierwszej kolejności. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej oraz możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych poprzez strony: www.podatki.gov.pl i www.biznes.gov.pl (linki otwierają się w nowych oknach) można skorzystać ze specjalnych, dedykowanych numerów telefonicznych działających w poszczególnych urzędach skarbowych. Ich numery można znaleźć na stronach poszczególnych urzędów w zakładce „Kontakt”.
Do urzędu umawiajmy się jeśli jest to niezbędne, a wizytę zarezerwujmy przez Internet, żeby niepotrzebnie nie czekać w kolejce oraz dbać o bezpieczeństwo swoje i innych klientów.
Szczegóły: https://www.wielkopolskie.kas.gov.pl