Informujemy, iż na podstawie Uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu Nr 806/2025 z dnia 20 marca 2025 roku można składać w urzędach gmin powiatu poznańskiego właściwego dla położenia danej nieruchomości wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest. Do wniosku obowiązkowo należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości.
Szczegółowe informacje dotyczące ogólnych zasad zawarte są w załączniku do ww. Uchwały.
Powiat Poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie).
W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi oraz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, do wniosku należy załączyć dodatkowe formularze i oświadczenia.
Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa (przed realizacją zadania) zgłoszenia prac związanych z demontażem azbestu.
Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 18 lipca 2025 r.
Treść uchwały nr 806/2025 (PDF)
Oświadczenie dot. pomocy de minimis w rolnictwie (PDF)
Formularz informacyjny dot. pomocy de minimis w rolnictwie (PDF)
Formularz wniosku dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą (PDF)
Oświadczenie dot. pomocy de minimis (PDF)
Formularz informacyjny dot. pomocy de minimis (PDF)
Małgorzata
redaktor naczelny
508 194 700
biuro@cds-lider.com.pl
Jagoda
redaktor i reklama
512 307 931
jagoda.zuchlewska@gmail.com
Tomek
redaktor i reklama
796 064 410
cdsgazeta@wp.pl